Nej våren...

73ab62975eff040fda85eecc4674b56d.png

Kolla varifrån!

Nej våren är nog inte påväg! Nu snöar det ännu mer!! Galet! Det har snöat hela januari känns det som, när hände det sist?? 
Iaf.. Bilden är tagen igår när jag och Martin byggde ihop vår köksö!! Det blev så fint! Men det tog hela dan.. 
Nu ska jag snart ta bussen till Staffanstorp och gå på nallegudstjänst! Vet inte riktigt vad det innebär men jag är fadder till min kusin charly så jag fick frågan om att hänga med :D klart jag ville!! Hoppas bara att det går bra med alla bussar så jag inte kommer försent! 
Hörs sen!! / zandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0