Casper just...

1c3a7dc9ba8de90aa0eb9c9ba3cb6e2e.png

Kolla varifrån!

Casper just nu!! Ganska trött liten hund! Nu ska vi snart köra till jobb :D Äntligen fredag!! Så ikväll blir det Let's Dance!! Jag skulle vilja att Willy åkte ut för visst han är underhållande men jag tycker inte att det är rätt för dom andra som är så otroligt duktiga!! Jaja! 
Igår va jag,syrran,philip och mamma på Bo Ohlsson i tomellila och handlade lite. Jag köpte mest lite lådor och bas grejer som plastfolie pch liknande! Plus lite snacka till i dag! Smågodis,ostbågar och jordnöttsringar! Mums!! 
Nej nu kommer bilen, dags att åka till jobb!! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0