24.02.10

Onsdag och jag ligger i sängen bredvid min älskling <3 Jag har precis vatt ute och gått mina 30 minuter,denna gången tog jag med mig Casper så han blir lite trött! Det är rätt skönt att gå ut och gå. Skönt att man har kommit igång lite. *klappar mig själv på axlen*
Men jag har mått lite konstigt till och från här i dagarn :S Yr liksom, kan sitta helt still och ändå känns det som om man ska svimma vilken sekund som helst. Mkt skumt och det är inte roligt alls.

I dag har jag oxå (äntligen) beställt ett skal till min Iphone. :D



(bild från skalshopen.se)

Visst är den fin??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0