Julklappar

 

Vi fick eller ja,lillan fick söta små strumpor av sin moster. Varje par hade små söta blommor på sig.

 

Fick oxå fina ballerinastrumpor.



Lillan fick ett babygym.



Jag fick en amningskudde av älsklingen och nya mysiga tofflor av mamma och pappa. Lillan fick mkt saker och visa kanske tycker att det är lite "fel" att köpa till henne eftersom hon inte är hos oss än. Men jag tänker inte sitta och tänka att något ska hända henne utan allt kommer att gå bra, så är det bara. Jag vet att det inte alltid går som det är tänkt men den dagen, den sorgen.
I dag har vi varit hos Martins släkt och julklapparna därifrån får ni se i morgon :D

MALIN - Längtar efter min prinsessa!
2010-12-27 @ 18:25:30
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Klart lillan i magen ska ha julklappar hon med :) Vi har köpt i princip ALLT nu innan hon kommer. Skulle något gå fel så känns det inte som största problemet att man står med massor av grejer. Snarare som det minsta problemet...



Kram kram

Anna
2010-12-27 @ 20:10:41
URL: http://annakarlskrona.blogg.se/

Bra inställning, strunta i de negativa tankarna och håll dig till de goda. Klart det kommer gå bra! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0