30.08.10

Snart är Augisti månad slut och min månad är på intågande :D September! Det 15:e fyller jag 24 år! Galet va tiden går. Även min älskling blir 24 <3
Nu är det fika på jobb och dan har gott ruskigt snabbt. Jag sitter och slutmonterar och där är och göra hela tiden så det går av bara farten. Det är underbart för det betyder att jag snart är hemma och jag har funderat på om jag ska måla det sista på huset så att man kan bocka av det från listan. Men att måla är ingen hit och inte så roligt heller men det kommer ju kännas som om ett ton har lyfts från ens axlar när man väl är klar. Allt där inne kan man göra sen. Jag har märkt att jag måste gå igenom kökslådorna och ändra om lite men det är ju inomhus så det kan man göra på vintern tex. det är ju ingen panik. Det är ju värre med målningen.. det är ju lite skönare om det är lite varmt ute och går lite fortare att torka :P

Nu ska jag tillbaka till min plats och fortsätta dagdrömma <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0