Dagens!

Humör - Är glad i dag men lite huvudvärk..

Väder - Mullet,grått och kallt... brrr

Kläder - Nu är det myskläder men jag ska snart till ICA så jag får ta på nått annat..

Låt - Takidas nya cd 

Tv program - Ensam mamma söker kl.20.00 på 3:an

Bästa - Martin & pappa jobbar på grunden :D

Sämsta -
Att jag har städat hela morgonen efter gårdagens kalas. 

Längtan - Till onsdag nästa vecka (30/9) då väggarna kommer till huset :D

Tips - Ta dagen som den kommer...

Planer - Jag ska till ICA & köpa ingredienser till Morotskaka och sen baka. Klockan 15.00 kommer Martins mamma och Dodde. Då är det kalas igen :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0