Torsdag!

Längtar tills i morgon! Fredag! Denna veckan har vatt så dryg, jag tycker att allt har blivit ganska drygt den senaste tiden :( Höstdepression kanske :S Eller så vill jag bara att julen ska komma så man får lite ledighet! Nog med tråkigheter!

I går va jag hemma själv :D Så jäkla skönt! Jag tittade på tv och läste blogga till klockan va 19.00 sen började jag laga mat. Det blev Potatismos med baconbitar i och stekt falukorv :D Det blev riktigt gott. Bra att man har rester med till jobb så man kan äta gott två gånger! Mamma och Eva va ju och kolla på Michael Jacksons film i går på bio och hon tyckte helt klart att man skulle gå och se den. Så vi får väl se om vi ser den i helgen eller nästa vecka. Kanske gå med Jessie och Philip?

I dag så måste jag verkligen kolla till mina läskiga sjuksyster-kostym! Jag tror jag har allt men man vet ju aldrig. Har kommit andra saker imellan så jag har ingen koll. Men det ska bli roligt att gå på Halloween fest! Träffa kompisa,dansa och dricka :D

I kväll ska jag fösökta lägga upp bilder som jag tog igår i huset. Vårt sovrum hade fyra väggar!! Dom har börjat gips nu överallt så det är riktigt roligt att se!!

Ha en underbar dag!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0