Torsdag!!

Ja nu har man pengar på kontot igen :D Så nu kan man börjar köpa julklappar. Jag har köpt några redan men det är många kvar. Men jag vet ungefär vad jag ska ge till alla, det är alltid nått :P

I dag ska man jobba kväll men i morgon får jag jobba dag! Så jag kommer få ca 5 timmars sömn. Men det är bara att bita ihop och le :D Sen har jag en hel underbar helg farmför mig med konsert, god mat och roliga stunder med älsklingen <3 Jag har sagt det så många gånger men det kommer att bli hur roligt som helst!

Jag kommer inte ta med datorn , men kameran kommer att vara laddad och klar så på söndag kommer det en hel del inlägg i bloggen :D

Nu så ska jag snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning och sticka till jobb :D

Ha en bra dag :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0