Takida i kväll!!

Just nu sitter jag på jobb!! Ja! Jag jobbade kväll igår och nu är jag och jobbar på dan!! Jag måste vara galen!! Men men. Jag är ganska pigg fast jag bara sovit i 4 timmar! Man blir nog mkt piggare om man vet att man ska hitta på nått på kvällen. Denna helgen har jag längtat efter så länge!! Ska bli så underbart!

I går innan jag och Jessie åkte till jobb så va vi inne på Nova en sväng. det brukar ju alltid vara så att när man bara ska in snabbt och ha en grej så brukar det aldrig vara där just då. Men jag höll tummarna och gick in på Ginatricot och där hängde dom : Svarta, lite glansiga leggings :D

Dom ska jag ha till en tröja som går ner under rumpan. Det kommer att bli så snyggt! Jag ska vara flitig med kameran i helgen så att ni får se hur bra min helg kommer att vara :D

Jag önskar er alla en underbar helg oxå, såklart! :P

Pernilla
2009-11-27 @ 13:20:51
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Åh! ni får ha en underbar helg gumman:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0