30 Mars 2009 - Solsken..

Solen lyser så fint på himlen. Men i morse så va det jätte dimmigt. Man såg inte mkt när man körde till jobb. Men man kom dit tyvärr. Nej så ska man inte säga, jag är glad att jag har ett jobb att gå till. Nu i dessa tider så får man vara glad för det. Men man kan ju inte rå för att störa sig på folk. Visst alla kan inte vara som jag, men man kan väl vara normal?
I kväll ska jag gå på vattengympa. Känner att jag verkligen behöver det. Jag har haft ont i mitt högerben nu jättelänge. Känns som om det är en nerv som är i kläm så jag håller tummarna på att det rättar till sig eller så kanske det blir värre!?
Igår så beställde jag hem lite grejer från Panduro. Jag bara längtar tills jag får hem det så jag kan pyssla lite. Funderar på att åka till Panduro i Lund och köpa lite Påskpyssel.
I morgon är det dags för vetrinären igen att kolla på Casper och hur det har gått med hans utslag. Enligt mig så har han inga utslag längre så jag tror inte att han får mer medecin.
Det va allt för i dag, hoppas att du tittar in i morgon oxå :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0