Midsommar!

Denna midsommaren firade jag,Martin & Casper ute i Saxtorp. När vi först kom dit så ösregnade och åskade! Så vi satt i bilen och väntade på att det skulle sluta men tillslut gav vi upp och åkte till Teckomatorp och väntade. Det slutade tillslut och solen kom fram :D Så vi satte oss i bilen och körde tillbaka och satte upp tältet och satte igång och laga mat! Här kommer bilder från vår Midsommar!

 
Jag skrubba potatis i sjön!
 
Dukat upp Midsommarbordet! Visst är Casper fin!!
 
Casper blev trött efter en dag i skogen!
 
Jordgubbar åt vi såklart! Vi hade det så mysigt i tältet!
Pernilla
2009-06-21 @ 15:22:08
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Ja casper är jätte fin:)

Vilken riktig mysig midsommar:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0