31 Januari 2009 - Upptagen dag..

Allt börjar vid 15.00 i dag då jag själv kör till Philip och Jessie i Staffanstorp för att titta på lägenheten. Philip har lagt nytt golv osv. Efter det blir det Kalas nr.1. Min farbrors fru fyller 25 år. Det blir ingen vild fest för att hon är gravid med deras andra barn. Men det kommer bli roligt iaf. Vid kl 18.00 så är det dags för Kalas nr.2. Martins pappa,lillasyster och halvbror fyller år väldigt tätt så dom slog ihop det. Efter middag och småprat så ska vi ut i Eslöv och ta en drink med Britta och Rolle. Tess kanske oxå kommer!! Ska bli kul för det va länge sen vi träffades.
Innan i dag så åkte jag och Casper ut i skogen och gick en lång runda. Det tog två timmar.. Galet! När vi va ute och gick så kom vi förbi en hage. Där stod en jätte fin häst som stod precis vid staketet. Casper blev rädd och började muttra. Jag satte mig ner på huk för att lugna honom och visa honom att hästen kommer ingenstans och att det va inget att vara rädd för. Så vi satt där en stund tills han lugnade sig sen gick vi vidare. När Casper tycker nått är läskigt så brukar jag lugna honom och sen gå fram och ta på föremålet och visa honom att det är inget farligt. Sen nosar han på det och nästa gång han går förbi så bryr han sig inte.
Nej nu får man väl hitta nått att ta på sig :S Alltid ett dilema hihi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0