30 Januari 2009 - Mams och Paps är nu i solen :D

Nu sitter dom där på en fin restaurang och tittar ut över havet. Jag blir så avundsjuk. Jag har vatt jätte nervös över att dom ska åka. Det är väl samma känsla dom har när vi åker nånstans. Man är så rädd att nått ska hända. Men det får vi verkligen inte hoppas. Vi får hålla tummarna för att som får det underbart i solen. et känns ganska konstigt ändå. Nu är dom på Lansarote men man tänker hela tiden att dom är i Sjöbo. Dom har ju aldrig åkt nånstans själv. Men det är kul att dom vågar och att dom rår om varann. Så nu får man vänta en vecka tills dom är i Sverige igen.
Snart ska Martin och jag till Center Syd i Lödde för att handla lite födelsedags-presenter. Möjligtvis blir det några linnen inne på HM som jag ska ha till träningen. Sen blir det väl att göra nått gott att äta och sen mysa framför tv med en film. Köpa hem nått gott att mumsa på. Jag är lite sugen på jordgubbar doppade i choklad. Låter inte helt fel ; )
Nej nu bär det av till Center Syd!! :D
Ha en underbar helg allihop...............................   ; P
ElinAlexi
2009-01-31 @ 10:15:33
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kolla Ikea's hemsida, det är pressbilder jag har på bloggen. Bara att ladda ner! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0