29 Januari 2009 - Lansarote...

Tänk att det har redan gått en månad sen nyår! Tiden går så fort. I kväll är det sjöbo som gäller när min kära sambo blir klar nån gång. När man ska nånstans så vill man ju komma dit så fort som möjligt och man skyndar lite. Men inte Martin! Det är lugnt! Jag hatar det ordet, LUNGT!! Jag menar inte att man ska stressa utan bara skynda sig. Nej då är det helt plötsligt livsviktigt att göra en massa annat. Konstigt!
Iaf i sjöbo så ska vi äta middag med mamma,pappa och syrran för att mams och paps åker till Lansarote i morgon bitti. Det är lite stort för oss alla för dom har aldrig åkt utomlands tillsammans själva. Så det är roligt för dom. :D
Nej nu ska jag packa ihop Caspers mat och sen drar det iväg hoppas jag :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0