30 Augusti 2009

I går så va vi alla på Jakt och Fiske mässan på Bosjö kloster. Är man tillsamans med en som jagar så är det ett måste att åka hit. Jag förljer med för att titta på alla hundar som kommer dit och inte minst alla valpar! Alla valpar är söta när dom är små, så är det bara!! Men jag köpte ett par ordentliga skor att ha på mig när jag går med Casper i skogen. Så otroligt sköna. Jag fick betala 850 kr men jag fick tjocka strumpor och skokräm med oxå. Dom pengarna är det värt för dom håller jättelänge.

Nu ska jag åka iväg till Eslöv och hälsa på Tess. Hon ska hjälpa mig med Matten. Jag är helt hopplös när det gäller matte. Men det är skönt att hon kan hjälpa mig för hon förklara på ett så bra sätt :D Det låter så lätt när hon förklarar. Så jag får väl ringa och se om hon är vaken :P

Ha en bra söndag!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0