26 April 2009 - Snart flyttar vi till Sjöbo!

Jag är så glad! I dag så skrev Martin och jag på papper med Anebyhus och snart flyttar vi dit. :D Jag och Martin ska alltså bygga hus i Sjöbo. Det ska bli så roligt. Så i morgon ska vi till banken och snacka med dom. Sen ska vi säga upp lägenheten och flytta ut till Sjöbo till min mamma och pappa så länge, så vi kan spara lite mer pengar. Blir lite jobbigt att pendla oxå när huset är på plats. Det ska bli så kul! Jag längtar! Tänk att köpa ett hus! Vårt hus! Galet!  Det ska bli ett 1½ -plans hus. Första plan ska vara inrett och sen ska vi bygga övervåningen själva :D Det kommer bli så fint!
Pernilla
2009-04-26 @ 22:17:04

Va kul=) Grattis! Då blir vi snart nästan grannar haha! Ännu en till att promenera med kanske?=)

Andréa
2009-04-27 @ 11:42:09

Stort grattis vänne. Fy vad roligt. Mycket avundsjuk. Hoppas vi ses på valborg :) Kram

Pernilla
2009-04-27 @ 15:52:49
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Okej men gud va skoj=) Då kommer tillökningen oxå snart då? hehe!

På valborg ska vi till ett par kompisar i Ystad. Ni då? Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0