27 Oktober 2008


Ja som jag skrev i det förra inlägget så skulle jag ha en helg med mkt att göra. Det började redan på fredagen men jobb och en tripp till Chokladfabriken men mamma,faster och kusiner. Det va jätte kul och gott :D Man kom hem med lite praliner som kostade 7 kr var! Det är det värt. Plus några chokladkakor. Sen gick vi och åt på Rådhuskällaren i Malmö. Det va filefrossa så det va mkt folk och det förståd man sen när man smakade på maten. Den kunde man dö för. Det va super gott. Jag har nog aldrig ätit så gott. Utanför Rådhuskällaren på stortorget så hade man tänt en massa ljus till rosa bandet. Men dom hade lite problem för att ljusen slockna hela tiden för att det blåste jätte mkt ute. Stackare! Så klart så köpte jag ett rosa band. :D Efter middagen så följde jag och matin med till sjöbolandet och satt och drack och snacka skit hemma hos faster och hennes man. Sen va det god natt!

Natten där imellan så skulle man ju ställa tillbaks klockan en timme så man fick sova lite längre, det behövdes nog.


Söndagen va det full rulle på oxå. Vi åkte till ett par bekanta som hade fått en lite son. Han va två veckor och så söt. Det är ju nästa dumt att skriva att det va jag som höll hela tiden. Jag älskar små barn,dom är så oskyldiga och söta. Efter det åkte jag och mamma till BoOhlsson och handla lite julgrejer. Jag köpte julstjärnslampor till köket. Jätte fina får lägga upp bilder på dom sen när julen börjar närma sig. Jag köpte oxå en adventsljusstake och två stora julkulor som jag ska hänga i ett fönster. Det kommer att bli så fint :D Sen trodde jag och martin att vi skulle åka hem för vi skulle köra mamma och pappa till min faster för att dom skulle äta middag där men det skulle tydligen jag och martin oxå :D Vi fick rådjursadel och det va så gott! Nästan lika gott som det vi åt dan innan. Det går inte att beskriva med ord hur gott det va.


Nu har martin och jag kommit hem från en dag på jobbet och vi ska nog bara göra mat och kolla på film och äta praliner :D 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0