26 november 2008 - Dunder förskyld! :(

Ja min kära syster att gott på jobb nu u tre veckor och hostat och hatt sig så det va väl bara en tidsfråga innan nån blev sjuk. I måndags så börja jag känna att halsen va inte som den skulle. Jag va jätte röd och det gjorde jätte ont när man svalde. I dag  tror jag att jag jobbat med feber. Ena stunden va jag varm och andra stunden jätte kall!? Så man va lite slö i dag. Så sen när jag kom hem va det bara att lägga i sig sängen och vila, men det va skit svårt att somna för det kliar i hasen och näsan rinner hela tiden :( Men inget ska stoppa mig från att åka till IKEA i morgon! Jag,syrran och Emma ska dit och kolla lite. Det blir väl en massa julpynt som man köper och jag ska köpa en barngrind som vi ska ha till vovven som vi ska skaffa :D Bättre att ha en sån i dörröppningen är att man sja ha kompostgaller. Vi bor ju i en hyreslägenhet så det är nog inte så poppis att man skruvar en massa hål till krokar som ska hålla kompostgaller på plats. Så det är bättre med en barngrind.

PATRULL SMIDIG Barngrind

Nej nu ska jag tvätta kissen och duscha en varm dusch själv sen,ta en panodil och sen sova gott! (hoppas jag)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0