25 november 2008 - Vi är med valp!!

Ja det låter kankse lite konstigt. Men i dag så hittade jag golden retriver valpar på blocket. Jag ringde direkt och kolla om det fanns några valpar kvar. Jag hade inte så stora förhoppningar men det blev glada nyheter iaf. :D Så på söndag ska vi till Kristianstad och kolla på vita golden retriver valpar. Vi har redan tänkt på lite namn men Casper känns helt rätt :D I och med att man inte är ledig förens den 19/12 så va det ok att hämta honom då. Så då är det ok :D Men vi ska som sagt upp dit på söndag och kolla lite. Det ska bli så kul! Underbart! Får se till att man tar med kameran som jag kan lägga upp här. Här är den bild på en annan valp så ni kan se hur rasen ser ut :D Jag längtar!

pernilla
2008-11-26 @ 05:47:18
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Gud va kul! Grattis! Golden är helt underbara hundar ju, har jobbat en del med den rasen. Så spännande att kolla på valp:D

Anonym
2008-11-26 @ 20:53:56

Ja det ska bli jätte kul. Vi kan komma över en sväng när vi är i sjöbo på julafton. Bara visa honom..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0