27 December 2008 - Tidig morgon..

I morse fick jag gå upp kvart över sex för att Martin skulle ut och jaga med pappa och jag skulle med till sjöbo så det va bara att gå upp. Väl ute i Sjöbo så åkte Martin och pappa ut på jakt. Jag,mamma och Casper la oss i sängen och kolla på tv. Vid 9.00 så gick jag upp och duscha och vakna lite. Sen bar det av till Ystad och shoppa lite :D Jag köpte världens skönaste tofflor.

      

Den andra bilden är på Tindra. Jag hittade inte henne. Tillslut så såg jag henne i sängen, i påslakanet. Tokig katt!
Nej nu ska jag vara lite social med min sambo. Vi har hyrt film för att testa det nya surroundet. Efter Martins actionfilm ska vi kolla på WALL*E!! Hoppas att den är så rolig som man tror. Sen i morgon när Martin jagar igen så ska jag se Narnia - Prins Caspian. Undra hur den är!?

Ha det bäst!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0